Thursday, July 17, 2008

finally my own blog....

blog?....
entah...aku sendiri tak tau aper kegunaan blog...
ada yg seumpama diari..dan ade yg untuk koleksi lagu2 dan sebagainya...
lama aku dalam bidang internet bertenet nie...masih tak berminat nak berblog..
tah macam mana..ari nie..aku teringin plak nak buat blog sendiri...
tu pun sejak aku jadik author di ada2aje.com ...rasanya...inilah tempat yg terbaik..aku nak
kumpul kisah diri sendiri..perasaan aku...hidup aku...dan juga koleksi koleksi aku....
sejak dari dulu..aku sendiri tak pernah nak menulis atau ada diari hidup....
semua nya ku simpan dalam otak....tah macam mana...teringin nak simpan sedikit sebanyak
memori hidup aku nih..dalam blog.....leceh jugak nak menulis nih...

apa pun..ari ne aku malas nak upload apa2 pun....
macam terlalu banyak plak yg aku nak buat...
esok esok time rajin..aku buat lah...

No comments: